Misiune, viziune, valori
Viziune: Sa fim optiunea nr.1 pentru fiecare parinte care ii ofera copilului sau posibilitatea de a folosi aceste jucarii educative ale secolului in care traim: software educational.
Misiunea noastra insusita este: educatia de calitate prin joaca. Ne dorim ca toti copiii sa faca mii si mii de exercitii si probleme folosind produsele PitiClic, iar la capatul unei sesiuni de lucru sa spuna “ne-am jucat”! Numai asa scopul si misiunea noastra sunt atinse: cand copiii vor percepe lucrul ca pe o joaca si vor invata in acest fel: jucandu-se.
Infomedia Pro a ramas fidela principiului sau fondator, de a face produse de buna calitate, care sa respecte cu rigurozitate programele scolare si liniile directoare date de specialistii in educatie si va continua in acelasi spirit, ameliorand in permanenta produsele sale.
Valori de baza pentru Infomedia Pro:
- Promovarea valorilor educative romanesti;
- Creativitatea si imaginatia;
- Imbunatatirea continua;
- Respect pentru ceilalti;
- Experienta & Competenta – asigurarea calitatii produselor si dezvoltarea de produse noi, de calitate superioara, prin experienta acumulata pe parcursul a aproape 2 decenii.
- Pasiune & Mandrie – entuziasmul, mandria, determinarea, responsabilitatea si pasiunea fata de brand-urile proprii inseamna produse de calitate, pe placul tuturor utilizatorilor si partenerilor nostri;
- Grija (fata de oameni si produse) – motivarea angajatilor, dezvoltarea de produse cu continut educativ ridicat, selectarea celor mai buni experti, furnizori, parteneri, implicarea activa in societate si in promovarea unui stil de viata echilibrat, dezvoltarea de programe educationale si de protectie a mediului reprezinta principalele griji ale companiei;
- Inovatie – companie moderna, in cautare de idei noi pentru imbunatatirea programelor si aplicatiilor, avand curajul de a evolua prin promovarea si implementarea de solutii inovatoare si creative, prin investitie in oameni, in cercetare si dezvoltare.
Stim ca fara cunoastere, fara pasiune si fara profunzime, nu poate exista progres. Si fara o permanenta atentie acordata detaliilor si perfectiunii, nu poate exista distinctie.